Характеристики:
Тиск, МПа |
20 |
Умовный прохід, мм |
32 |
Подача, л/хв |
250 |
Вага, кг |
5,45 |
Гідроклапан зворотний Г51-35 потрібен для пропуску потоку масла в одному напрямку, а при зворотному русі, замикають потік в станочном обладнанні. Ще клапан зворотний підтримує тиск в зливних конструкціях гідросістемних маслопроводах.
На нашому сайті інтернет-магазину Гідропневматика представлені зворотні клапана різних модифікацій. Якщо вам необхідно замовити Г51-35 зв'яжіться з нами. Ваше замовлення буде нами перевірене і відправлене в термін.
Основна вимога до зворотних клапанів це їх герметичність. Особливо це стосується того періоду, коли вони знаходяться в закритому положенні. Вони також повинні мати великий гідравлічний опір, коли мова йде про відкритому положенні. Гідроклапани представлені в декількох виконаннях, в залежності від тиску відкривання в ліміті 0,05-0,5 МПа. Клапани з тиском, що перевищує норму, можуть бути використані в якості підпірних клапанів. Зворотні керовані клапани з номінальним опором створені для того, щоб пропускати прямий потік мінерального масла, а пропуск протилежної потоку можливий тільки в разі, якщо примусово відкривається запірний елемент за допомогою плунжера, керований гідравлічно.
За типом приєднання клапани також можуть відрізнятися виконанням:
Різьбове приєднання типово для моделей клапанів Г51-31, Г51-32, Г51-33, Г51-34, Г51-35
Фланцеве приєднання притаманне моделям клапана Г51-36, Г51-37
Габаритні і приєднувальні розміри (мм) гідроклапанів Г51-3 ...
Тип |
d |
D |
L |
H |
B |
С |
Гідроклапан Г51-31 |
К1/4" |
- |
55 |
83 |
52 |
40 |
Гідроклапан Г51-32 |
К3/8" |
- |
55 |
83 |
52 |
40 |
Гідроклапан Г51-33 |
К1/2" |
- |
70 |
105 |
52 |
54 |
Гідроклапан Г51-34 |
К3/4" |
- |
70 |
105 |
52 |
54 |
Гідроклапан Г51-35 |
К1 1/4" |
- |
103 |
138 |
82 |
69 |
Гідроклапан Г51-36 |
- |
36 |
186 |
213 |
102 |
121 |
Гідроклапан Г51-37 |
- |
56 |
236 |
294 |
132 |
154 |
Принцип дії клапанів Г51
Клапани зворотні Г51-35 і їх застарілі аналоги Г51-25 складаються з корпусу 1, до коническому сідла якого пробкою 5 через пружину 4 притиснутий плунжер 3. Масло, що підводиться в отвір 7, піднімає плунжер і проходить в відвідне отвір 2. При зміні напрямку течії тиск масла в отворі 2 (і порожнини 6) разом з пружиною 4 щільно притискає плунжер до сідла, виключаючи можливість зворотного потоку.