5125

Регулятор витрати МПГ55-34

Регулятор витрати МПГ55-34


Виробник ТОВ Гідравлик

Модель: МПГ5534М

Наявність:
На складі



Ціна 2,450.00грн.
Опис

Регулятор витрати МПГ55-34

Характеристики:

Умовний прохід, мм  

  16

Ном. тиск на вході, МПа

  20

Макс. тиск на виході, МПа

  21,5

Ном. витрата, л/хв

  100

Макс. витрата, л/хв

  120

Вага, кг

  7,5

 

Регулятор витрати МПГ55-34М зі зворотним клапаном застосовується в станочном обладнанні і виготовлений з корпусу, золотника, втулки, пружини, кульки і т.д.

Регулятор витрати МПГ5534 забезпечить безперебійну роботу обладнання. На нашому сайті інтернет-магазину Гідропневматика представлені регулятори витрати різних модифікацій. Якщо вам необхідно замовити, зв'яжіться з нами. Ваше замовлення буде нами перевірене і відправлене в термін.

Регулятори витрати МПГ-55-34М зі зворотним клапаном призначені для підтримки встановленої швидкості переміщення робочих органів гідросистем незалежно від навантаження і обмеження тиску в напірної лінії.

 

                         

                                              Креслення МПГ55-34М

                    

                   Принцип роботи МПГ55-34

Регулятор витрати складається з корпусу 1, втулки 2, втулки-дроселя 3, гайки 4, кілець ущільнювачів 5, 25, 35, 36, гайки 7, гвинта регулювального 8, втулки 9, лімба 10, покажчика оборотів 11, пружин 12, 18, 22, 33 пробок 13, 14, 19, 20, 23, 24, 30, кульки 17, гідроклапана зворотного 21, золотника 27.

 Регулятор витрати зі зворотним гідроклапаном являє собою комбінацію гідродроселя, гідроклапана редукционного і гідроклапана зворотного. Гідроклапан редукційний підтримує постійний перепад тиску на дроселюючу щілину, завдяки чому витрата масла через гідродросель не залежить від тиску на вході і виході з нього. Вбудований в апарат гідроклапан зворотний дозволяє регулювати швидкість руху робочого органу тільки в одному напрямку, в зворотному напрямку масло вільно проходить через гідроклапан зворотний, минаючи дроселюючу щілину.

Масло з системи надходить до отвору «Підведення» 28 і далі через отвір 29 і 31 в корпусі 1 до дроселюючей щілини втулки 2. Далі масла через отвори у втулці 2 надходить до отвору «Відведення» 15 з порожниною 16. Золотник 27 знаходиться в рівновазі під дією зусилля пружини 33 і зусиль, що виникають у зв'язку з підведенням тиску в його торцеві порожнини 226, 32 і 16. При підвищенні тиску в напірній магістралі тиск в отворах 28, 29 і 31 збільшується, що призводить до порушення рівноваги сил, що діють на золотник. Під дією гидростатической сили, створюваної тиском масла в порожнинах 226 і 32, золотник переміщається, його дросселирующие кромка змінює опір витраті в отворі 29, завдяки чому тиск на вході в гідродросель (в отвір 31) знижується в порівнянні з тиском в напірної магістралі. Таким чином на дросселирующей щілини підтримується постійний перепад тиску.

Отвори «Відведення» і «Підведення» додатково з'єднані гідроклапаном зворотним 21, вільно пропускає масло при русі робочого органу в зворотному напрямку.

Витрата масла регулюється зміною прохідного перетину дросселирующей щілини у втулці 2 за рахунок осьового переміщення втулки дроселя 3 за допомогою гайки 4 в одну сторону і пружини 12 в протилежну. Гайка 4 обертається від лімба 10 через гвинт 8. Лімб повертається на 4 обороту. Після кожного обороту лімб за допомогою штифта повертає на ¼ обороту покажчик оборотів 11, який фіксується від мимовільного повороту кулькою 17 і пружиною 18. При повороті лімба за годинниковою стрілкою витрата масла збільшується, зворотному напрямі - зменшується. Фіксація лімба здійснюється гайкою 7.

На стикового площину регулятора витрати виведено отвір для дистанційного керування, що сполучається з порожниною 16. При дистанційному управлінні в корпусі 1 встановлюється заглушка, що розділяє порожнину 16 і отвір «Відведення» 15.

 Схеми з дистанційним управлінням дозволяють отримувати кілька швидкостей переміщення робочого органу. Якщо отвір для дистанційного керування не використовується, проти нього не слід свердлити отвір в панелі.

Стики пробок і корпусу з'єднання регулювального гвинта і втулки ущільнюються гумовими кільцями.